Tredje dagen

2011-06-22 @ 23:12:14 | Allmänt
Idag vaknade ja och var verkligen suuuuper sjuk! Mådde piss dåligt!! Igår gjrode jagockså de men inte lika mkt och jag kunde ta mig p ur sängen iaf!

efter många om och men så bestämde jag mig för att jaginte orkade gå till jobbet idag... jag klara verkligen inte att ta mig upp ur sängen!

Jag sa till en av mina nya kollegor att jag inte skulle komma och att vi skulle "låtsas" att jag var med hela dagen. Eftersom att min chef inte var där idag och ingen skulle ha koll på oss. så jag sa ingt till han.

Idag skulle vi till en fritidsgård vid mig och där skulle vi typ "fixa lite" ... sen sa min chef igår att vi skulle få gå när vi tröttnat! haahha.. faast vi får ju betalt till 5 ändå! :D



men iaf tjejerna var där i en halvtimme! sen var dem yp "klara" så de fick gå!;D najs ju...







Idag mådde jah rent av piss till kl 2! sen helt plötsligt mådde jag skit bra! så städade undan i mitt rum och fixade mig sen åkte jag till stan och shoppa!! ;D


Fick tag på ganska fina saker! :D



Jättesöta trosor! höhöö!
Sry för taskig bild





Björn Borg Hipsters..






Fett fin kjol!

(jag köper aldrig kjol! men tänkte satsa på de den här sommaren! :) förra året var det skjorts..)




Jättesöt Klänning! :D

Ser mkt finare ut i verkligheten!






Och en jätteskön Suit!









Sen köpte ja även lite bas linnen och smycken... me de orkar jag ej visa! ;O




NU ska jag sätta på en film f" The last three days" ;;P och fixa iordning för sängdags! MIna små älskingar har redan somnat! Missen o vovven sover väldigt djupt! de har lekt en heel del idag :)


Hoppas att jag kan ta mig till jobbet imorgon :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback