Undersökning!

2011-06-13 @ 13:03:07 | Allmänt
Igår övningskörde jah med pappsen sen var jag med mickis vi kolla film på lejon kungen 2 och 3! Trean var as dålig fan handla bara om hur Timon, Pumbah och Zima träffades... sen fick man se snitt av lejon kungen 1 som vi såg i förrgår... 1an e bäst!!

Idag tänkte jag att jag skulleta mig upp vid 10  för att plugga, boka tid för undersökning av kattungen och lite grejer. Idag tänkte jag även åka till jobbet för typ sista gången den här "terminen" sen börjar jag igen i agusti :D as skönt..


Men idag lyckades jag inte komma upp till kl 10 utan jag vaknade vid 12! men jag gick upp o ut med hunden så ringde jag och boka en allmän undersökning (inte för jah tror de e fel på katten) men eftersom den e så sjukt liten och jag tror ("vet) att den noginte är 12 veckor. sen behöver den ju också vaccineras men den är nog för litn som sagt de gör man vi 12 veckor.. menmen de kan göras tidigare också tyå 8 veckor. meen får se va dom säger! Har iaf tid 15.30! efter de ska jag övningsköra vilket jag gjorde igår med! de gick as bra :D


Nu måste jag plugga försöka iaf sen åka till skolan (trots jag e ledig idag) och lämna böckerna jag låna..




Nu måste jag sätta igång har en del att göra!!



H A E N B R A D A G !




Här har ni Missen o Wielma!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback