Ångest..

2011-05-22 @ 22:56:04 | Allmänt
IDag skulle jag ju jobba... Men jag sa att jag var magsjuk... (Har aldrig i mitt liv varit de) Eftersom jag ska snart sluta så kan jagh nu inte jobba mer då börjas de räkna för nästa månad.


Jag vaknade flera gr i morse för jag tänkte hela tiden "Shit jag måste till jobbet!" jag är så van att alltid jobbba- speciellt söndagar! Så.. fick ångest o dåligt samvete osv...


idag har det såklart varit skönt att få sova ut (som jag inte gjort på två månader) men de är en sån omställning eller vad man ska säga från att hela tiden ha ett fullspeckat schema till ingeting! Inte ens nånting o skolan nu.. så får panik fan!  


Idag har jag sovit lite längre en vanligt men var tvunegn att gå upp för blev så rastlös o ja fick panik för jag inte typ behövde gå upp som vanligt.. Sen åt jag o maxen pannkakor till frukost! Sen åkte vi o handla för att vi bakade CHeescake idag!! :D

Jag bakar ALDRIG hemma.. brukar ju göra de med mickis ibland men aldrig annars..


idag har det ju varit väldigt varmt så jag och maxen har legat ute o solat och badat i POOLEN!! :D 26 gr nu.. temperaturen har gått ned lite efetrsom det varit så ¨dåligt väder osv..




Men det har varit härligt idag!



Nu ska jag städa rummet sen soova! Godnaattt!! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback