Backstage!!

2011-05-20 @ 15:50:23 | Allmänt
Oj!! Jag missade lite att berätta för er angående Musikvideon! Tänkte lägga upp lite bilder på de kända personer som jah inte berätta för er som var med på Rabihs video! :D




Jag hade totalt missat ANA GINA! ni vet den kända bloggaren! :D (pinsamt) Hon såg jag ju väldigt mycket för hon skulle vara med i videon och föreställa en tjej som Dissar Rabih!



Jag såg att jag var med på GOSSIPS en skvallerblogg!

Bilder från Gossips.se

Ana Gina Backstage.. På Rabih Jader musikvideo!






Såhär såg det ut! ;)


Jag står högst upp med vit Skjorta! (;





Även Madde som jag sa, ROZA OCH MINELA från BB! hon kände jag inte igen ^^

Nu känner jag igen henne!







Rabih Jaber från Idol!



Kommentarer
Postat av: Minela

Söt:)

2012-04-22 @ 23:09:02
URL: http://Minela.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback