Denna vecka!

2011-05-13 @ 10:23:47 | Allmänt
I Tisdags fick jag miun nya Iphone! :D dock har jag inte kunnar använda den så mycket än för de tar några dagar att föra över mitt gamla nr..


Under veckan så har jag bl.a. varit med mickis vi har gått ned till badet o badat! väldigt varmt i vattnet! Dock badade intr jag riktigt för jag hade inte med mig ngn handduk eller ndra kläder så trodde int det skulle vara så vamt som det var! :D



Här är jag från steeninge badet












Så j*ävla Sexiig! Hahah *NOT*


Precis efter mickis tog bilderna tappade hon MIN telefon i vattnet!! Såå den sluta fungera! men nu funkar den igen :D (dock min gamla mobil)



I onsdags hade vi ORIENTERING givk väl hyffsat! :D Dock hade jag på mig skjorts såå mina ben var inte s fina efter... 2 timmar ute i harry potter skogen!! :O



NAAjs HUH! 



 Jag sprang in  ien TAGGbuske!



Mina ben var fulla av typ utslag!? jätteläskigt..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback