Fan ja skit bra ?

2011-05-24 @ 10:21:50 | Allmänt
Igår när jag skulle till PRISEXTRA så såg jag att affären hade UPPHÖRT :( fan..

så jag tänkte då går ja till COOP och vet ni vad! Ja blev NEKAD att köpa REDBULL!! :O men inte konstigt det var 18 ÅRS GRÄNS!! :O

så ja köpte lite chocklad och sprite..


Igår gick det inte sisådör jäättebra på jobbetl... det gick väldigt trögt!



Idag har jag haft Np muntligt i Engelska! gick väl inte jättebra... men kunde gått sämre...eller?? ..



Nu sitter jag på Naturkunskapen som jag redan är klar med! liksom Aktiekunskapen också och engelskan som jag slipper gå på resten av veckan!!! :D:D






Idag ska jag åka och fixa NAGLArna! :D:D JAA jag har hft dom över 4 veckor nu!! för de har hållt så bra och jag hat inte slagit i dom nånting! vanligtvis gör jag alltid de ... så :D men tippen på ena fingret bara gick av så nu måste jag fixa de ;)



¨

SNaart dags för DB!! :D








Ha en trevlig dag!!   Visar naglarna sen! :D





Btw. Igår tappade jag min Iphone i marken, asfalten!! :( den studsa verkligen som en studboll.. men det var verkligen inte meningen var ute med vovven så drog hon i kopplet samtidgt som jag smsa...
meen den klara siig utan en enda skrååma!! :D fast ljudet försvann... ,men nu är det tbx!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback