Grattiiis Mamma!

2011-05-15 @ 23:23:56 | Allmänt
Heejsan!! :D i fredags fick jag mn ny IPHONE 4 VIT att funka o ringa på osv.. :D  Men jag ar inte ´kunnat blgga på mobilen  :( vet eh varför..



I fredags kom LINA J och JOSSAN :D från södertälje då var jag med dom under kvällen o mickis vi fixa oss och drog till A. under kvällen (:


På lördagen var jag ledig åkte till stallet sen hem o fixa mig öfr att gå ut till lite kompisar och spela brändboll o grilla ooosv. ;PP Under kvällen träffa jag Mickis A o CO.





Idag har jag jobbat... (: Skönt typ första gången det var fult väder när jag jobba! :O


Sen kom jag hem fira min Mamiii <33 Hon fyller år idag


Jag tog med mig en 10 BITARs Prinsess tårta från JOBBET hem!! :D ;) :D





Idag har jag även träffat lina mickis o jossan sen åkte jag och mickis och sola! :D








Ps. På Onsdag ska jag vara med i en musik video! :D:D Där Big Brother deltagare, kända bloggare som  KIssie o Kenza Bl.a kommer vara med i! ;PP :D 


Det ska bli sommarent hit låt! Som Rabih från IDOL har reducerat!

Kommentarer
Postat av: Anonym

när du bloggar från mobilen så skickar du ett sms till bloggen, du kan inte gå in på blogg.se och skriva.

2011-05-16 @ 20:53:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback