Grattis Alicia!

2011-05-02 @ 15:11:14 | Allmänt

I fredags var jag på mitt jobb och snacka med chefen om mina pengar som jag ska ha tbx. Jag fick som jag ville! jag har fått tbx pengarna nu! :D Men jag ska jobba klart den här månaden och när jag fått min lön säger jag upp mig!

Jag har ändå så mkt andra jobb på g nu så de här är det sämsta jag kan ha! kan jag säga er.. (;




I Fredags tog Alicia Studenten!! :D ett STORTSTORT GRATTIIs till henne!! :D Tiden har gått såå sjukt fort... Jag minns när hon började i gymnasiet och jag brukade alltid komma dit och nu har hon tagit studenten!! :O :D

kvällen firade vi hos Alicia som bjöd på väärldens godaste mat! osv. Det blev en riktigt lyckad kväll! :)




Liite bilder :D






VIT CHOCKLAD MOUSE M. Vit chocklad bitar o resten ser ni! SÅ GOTT!!
















Älskaar eer! <3 Bästa tjejer ever <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback