Jag e bäääst!!

2011-05-04 @ 13:35:54 | Allmänt
Idag har varit en riktigt bra dag! Dagen började med att jag fick höra att jag blev godkänd på mitt sista matte B prov som betyder att jag blev godkänd i hela kursen! Jag har ju fått godkänt på alla proven förutom en del på NP då bev jag tvungen att komplettera de med de här provet! Om jag inte hade blivit godkänd nu så hade jag fått IG i heela kusen!!


Jag är så sjuukt stolt över mig själv för jag har kämpat fett mkt asså.. alltid haft fett mkt problem i matten... Men nu är den äntligen över!! De har varit mer en dubbelt så många i klassen som har failat, men de e inte så konstigt vi fick ju typ 25 timmar ist för 50...





Idag ska jag nog åka till söder igen och jobba! :) måste ligga i där nu med mina kunder för 31 maj stänger dom för sommaren! (: de jag tjänar i maj får ja i slutet på juni! på mitt andra jobb de jag tjänar i maj får jag slutet på maj. 


Tur är det fult väder idag igen :D så kan passa på att jobba då (:


Hejsvejss!! Ha en bra dag!




Ps. Idag hämtade jag ut min skoldata som skärmen har varit sönder på.. de har gått typ två månder! ist för två veckor som de sa!! :O







Min Fiiina CORONA hatt som man fick när man köpte Coronas på kryssningen! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback