Jobbar på söder idag !

2011-05-30 @ 18:15:08 | Allmänt
Heej people! Idag vaknade jag vid 8 gick upp och duscha osv sen åkte jag till bil skolan och gjorde Risk1an! Så jävla duktig. Den var ju 3,5 timme! Så hade verkligen ingen lust ! Men lika bra så jag kmr ett steg närmare körkortet !:D Det gick faktiskt bra ! Heelt okej! Ganska kul ändå, jämfört med vad jag hade tänkt iaf! :D Läraren var väldigt rolig och intressant, de är ju en viktig sak ! Sen åkte jag till skolan i några min men hade inget att göra så jag åkte hem igen ! :D eftersom jag inte har några rester ;) Just nu sitter jag på söder! Jobbar ;D roar mig med att läsa bloggar, räkna ut mina löner och planera sista arbets dagarna på söder för juni ! Sen stänger ju kontoret tills agusti! ;) Nu ska jag dra o käka ! Hejsvejs !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback