Musikvideon!

2011-05-19 @ 12:36:05 | Allmänt
Igår var jag ju med i Rabih från idols musik video!

DEt var på Café opera där jag även träffade Jean Pierre från Paradise Hotel och Även Madde från Big Brother! 



Det var skit kul, det var fest tema, så jag och några tjejer stod uppe på Bardisken och dansade medan alla de andra stod i en klump nedanför och fick trängas för att dansa!

Men bar disken var inte så bred så jag blev förvånad att ingen ramlade ner på alla eller in i baren på glasen.. ^^ hahah...






Lite bilder på mig och Rabih o Jessiee


Rabih fick ta kort med MIN kamera på oss!! ;PP










Jag och JP dock inte lika fin bild JAG VET! men det blev bara en bild..

Jag och Rabih tog massor



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback