Nu eller aldrig!

2011-05-29 @ 15:13:01 | Allmänt
Nu har jag sagt upp mig från mitt jobb i väsby..!! jag tror Helvetet bröt lös från chefens sida... Mer behöver jag inte säga!


Kan inte säga så mycket varför jag sluta! men kan säga att jag ogilla chefen, sen har jag andra, bättre jobb på g. och jag har fått jobb i kommunen osv. jag orkade bara inte jobba kvar där på grund av lite saker.. Som sagt jag hade ändå hela tiden tänkt jobba där till sommaren ändå.. sen har jag mycket andra saker jag ska göra under sommaren har ett tillfälligt annat jobb, fyller ju år och ska ta körkortet osv. sen jobbar jag ju skälvklart kvar på söder! så har ju de och har insett att jag ska jobba mig ännu mer upp där så kommer jag tjäna bättre än vad jag någonsin gjort! :D

Men som sagt jag trivdes rätt bra i väsby o gillade tjejerna o de! var jättekul men jag passar inte in på de stället med tanke på att jag tar inte all skit o en "chef" kan inte tro att han kan behandla alla tjejer med sådan orespekt och göra hur som helst! Nejnej!   RIGHT BACK AT Ya! kan jag lätt säga! De han lyckades med mig har han nu fått 10 gånger tillbaxs från MOOI! :D  I love my self<33



Söder i mitt hjärta <3 Där får jag göra PRECIS hur jag vill NÄr jag vill! Jag har inget schema att följa o jag får komma och gå huur jag vill. Ta med mig hunden JAVIST! Vill jag ta ledigt ABSOLUT! Har jag mycket läxor att göra INGA PROBLEM.


Inget jobb kan mäta sig med mitt jobb på söder! (: kan sitta där i där tills jag dör om jah vill, om jag e höggravid om så vill.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback