ojoj Fredag igeen! :D

2011-05-13 @ 13:20:21 | Allmänt
Denna vecka... har gått så sjuukt fort!! kanske för att jag knappt har varit i skolan!

måndagen
var en vanlig skol dag (dock går jag ine så länge)

Tisdagen åkte vi ju på UF mässa- ung företagande

Onsdagen hade vi frilufsdag! hela dagen (orientering)

Torsdagen hade jag Eng Np sen hade jag inga fler lektioner..

Idag fredag har jag bara en lektion dock var jag itne kvar på hela har inte så mkt att göra där... (:




Igår var jag hos pappsen o käka vi Grilla Entrecot! :D as gott.





Faster kom ju också med Röd/svartvinbär saft hon gjort .. ;PP^^









Jag sa ju till er att jag hade gjort ett HELT EGET skal till min Iphoneho som ni skulle få se.. (; Såhhär ser det ut!   :D



Kommentarer
Postat av: Alicia

Säg WHAT?! fett snyggt jöö! <3

2011-05-22 @ 21:56:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback