shit shit shit! :D

2011-05-17 @ 23:58:24 | Allmänt

idag har jag varit jätteduktig i skolan! gått på alla lektioner och arbetat bra!!

Dock sista lektionen där jah var som duktigast hade jag fett med otur :( Hade precis gjort klart min analys uppsats så precis innan jag hann spara KRASCHAR min data!!! :'( så allt försvann!!!


It tekniken var i skolan så han rensar totalt min data nu.. den mådde tydligen vääldigt dåligt ;/



idag har jag även bokat Risk1an!! :D oc kör lektioner i JUNI! :D fyller ju år snart så måste ju ligga i nu ;) vill ju ha körkortet precis när jah fyller år! :D




Nu har jah precis färgat håret! ;)  gjort blonda slingor.. vet ej hur de ser ut än!

Jag håller även på att planera mina kläder inför morgon dagen de e  FEST tema då jag ska SPELA IN EN MUSIK VIDEO!! :D med massa b kändisar som Big brother deltagare och bloggare..


Det ska iaf bli sommarens HIT låt! Spelas på MTV o grejer ;)




Det ska bli suuuper kul!!! :D:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback