Shooopppiing!! :D

2011-05-05 @ 22:08:59 | Allmänt
Imorse mådde jag skiiit dåligt när jag vaknade!! när ajg skulle ställa mig upp från sängen var jag heelt yr!! Jag höll på att svimma! Sen fortsatte jag vara yr och må skit dåligt mådde väldigt illa också.


Dagen började med muntligt Np i svenska! Gick väl såådär jag va helt yr och ville bara lägga mig ned... men men ser väl hur de gick!!


Idag fick jag även "sluta" tidigt jag gick hem med maxen vi tog mammsens bil och åkte till Kista o shoppa lite!! :D fy vad jag längtat! Har verkligen inte köpt mycket alls på väldigt länge!!? nått plagg hit och dit... ;PP

Men Idag var det början på sommar shoppingen! Men måste ju ta de lugnt med shoppandet eftersom de snart blir sommar rea!! jag var bara tvungen att köpa liiite... TUR hade jag ej fått med mig mitt bankomat kort! där alla pengarna finns! höhö så jag had eett annat (mitt nya med Wielma på) där det bara fanns 1300 kr! så det var ju tur de! annars skulle jag köpt upp alla de andra pengarna också... och där finns det ju "liiiite" mer! :O :D





HÄr har ni dagens köp! :D







Skor endast 249 st! :D dock fick jag ta ena skorna från barnavdelning eftersom jag har så små fötter...




Skjorts 199kr!





Neon rosa bikini! NI vet ju hur mkt jag bara ääälskar neon rosa bikini! Hade ju en från Björn Borg. Men den blev ju ful tillslut :(









Behövde akut behov av nya örhängen..








Jag hade ju inte tänkt köpa så mycket, tänkte köpa nått plagg för att unna mig ngt eftersom jag varit så dukitig i skolan! :)



De här iaf MITT sommar mode.. Har ju en del kläder kvar som ska införskaffas! men de tar jag sen.


I sommar ska jag satsa på: Jeans skjorts, Blommiga kjolar, KIL klackar(som mina nya skor), Blommiga tunikor och blusar o.s.v. MYCKET blommigt, sött och ljust! ;)





Ha en bra fortsatt kväll!




Imorgon har jag bestämt mig för att unna mig den nya IPHONE 4 VIT!! :D :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback