Sööder!!

2011-05-23 @ 18:08:50 | Allmänt
Idag kom jag en timma sent till skolan sen hade vi svenska till 12 sen gick jag hem :D behövde inte gå på sista lektionen!!:D så jag åkte hem åt lite cheescake son jag och maxen gjorde igår! Den blev jättegod ;) Just nu sitter jag på söder! Jobbet ! Gör inte så mkt mer än att prata med mina kunder!.. Och försöker planera inför min 18 års fest! Jag ska om nästan två månader! Jag ska väl vara här till typ halv 9 Sen åker jag hem ;) Nu tänker jag ta rast och gå till prisextra och köpa något :D ligger precis ett här bredvid liksom massa ica, Coop, donken, Kina, Thai, cafer m.m tur att jag får ta hur lång rast jag vill så jag kan gå l fika eller käka med vänner ;) Ha en trevlig kväll !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback