Vaarmt!1

2011-05-09 @ 13:06:20 | Allmänt
Det är såå varmt ute! :D Jag sitter i skolan och idg har jag på mig mina nya jesus skor och skjorts! och även min Ralph Lauren Pke! jag brukar alltid ha tröja på mig i skolan för jag fryser jämt men inte idag :D


Igår gjorde jag ett märkligt fynd i min garderob när jag rensa lite .. Jag älskar P-ke tröjor och jag har endast märkes pker det var FYRA st Ralph Lauren tröjor, sen massa Lacoste (alla vita)^^ och typ Lyle & Scott.

Alla pker har pappa köpt... Och han kallar mig märkes bög men när det är han själv som köper de flesta av mina märkes kläder!! :O ;PP






Min bror och pappa vi alla är ett stort FAN av märkes pker! Speciellt RALPH LauREN och Lacoste samt Lyle & Scott!


Idag ska jag hem snart och BADA :D och träna!  sen måste jag plugga har Spanska prov imorgon!






Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback