veckans gång!

2011-05-29 @ 15:00:51 | Allmänt
ojoj jag ser att jag inte bloggat på några dagar! jag tog lite ledigt samtidigt som jag inte gjortt spec mycket denna vecka! Jag har varit med maxen o mickis o knappt gått i skolan! Eftersom jag inte har några rester som de flesta så har jag sluppit gå på lektioner!! :D



I fredags var jag med maxen! :) vi åkte och shoppa lite han skulle köpa lite snygga kläder och sen kände jag också för att köpa lite! :D



så jah köpte en Poncho som e jätteskön! och perfekt att sitta med på uteserveringarna på kvällarna i sommar! :D

399 Kr VILA








Sen köpte jah också en Skiit cool jacka! as snygg! Den har en gigaantisk luva!


699kr VILA






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback