Andra dagen i Belgien

2011-11-13 @ 18:42:09 | Allmänt
Idag åkte vi till ett museum osv... gjorde lite uppgifter dör... om historien om Antverpen stället vi var på...


Sen gick vi igenom stan o shopping gatan.. de hade nice affärer!! Meeen vi hade ingen tid för shopping idag ... men vi ska till Bryssel på lördag o shoppa!! :))


Sen gick vi till en ost butik där dom tillverkade ost osv. Så de bjöds på vin o sådär o han berättade om ost oså . (I Belgien är det speciellt med ost och choklad.) och såklart ÖLEN!! Så vi har fått smaka o sånt fårn allt de där!! och ätit  typisk belgisk mat! :))




Sen åkte vi hem så nu sitter jag och min partner bredvis varandra med två olika datorer och väntar på att maten ska bli klar! ;P Jag ska äta nånting jag aldrig har sett förut hehe ;PP




Sen ska vi typ alla ut o festa lite.. ;P





Igår gick vi hem till hans kompis och drack lite hade rätt kul faktiskt.. ^^ Vi tre, de är ganska fascinerade av mig må jag säga.. ^^^




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback