AVICII!!

2011-11-07 @ 15:03:13 | Allmänt

Nu verkar alla biljetter till AVICII vara slut sålt!! ;p de tog inte många timmar! Jag bokade bara typ 5 min efter de släpptes !


Jag har nu suttit på körskolan i två timmar! Men nu e jag tbx till skolan ;pp


Sen ska jag försöka åka till kista centrum o även börja packa till Belgien på fredag!!

Men jag ska även ÄNTLIGEN få göra mina egna gelé naglar!! :DD fett kul! Läängtar efter att äntligen få göra dom som jah själv vill o så!! Visst att de kanske är ganska svårt! Men jag vet att jag kmr göra dom grymma! Annars blir jag fan förvånad!


Jag lovar ska visa en bild sen! ;)




Hörs sen!



Nu ska jag lyssna på lektionen om champagne!! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback