Obs! Opublicerats inlägg!!

2011-11-07 @ 19:26:00 | Allmänt

Obs!! Detta inlägg skulle upp samma dag jag kom hem!! Men nånting hände .. ^^


Back in Sweden!


Fyfan vad tråkigt att vara tillbaka hemma igen!! :'( !!!

Vi har haft det så jävla roligt! Jag, mamma och min mormor som var utomlands första gången i sitt liv!! Annars bor hon långt upp i Norrland! där de finns knappt människor.. Så det var verkligen en livsupplevelse för henne!!!

Jg hade det så sjukt bra.



 Vi har under de här fyra dagarna, SHOPPAT runt 6-8 timmar per dag, Druckit turkist te äpple! Det är as gott!! Ätit turkista middagar sjukt najs, Rökit vattenpipa!! Fick t.o.m. min mamma och mormor att göra de!! Ingen av dom hade gjort de tidigare.. ;P sen har vi självklart ätit en del Baklawa!!'

På kvällarna har jag varit ute med en vän.. Vi har bl.a varit på krogen o druckit oosv. Där man även kan röka vattenpipa! Skit najs!!!



De här endast! fyra dagarna har känns som TVÅ veckor!! Heeelt otroligt... Vi har verkligen varit ute heeela dagarna... gått till hotellet lämnat våra saker och fixat oss osv. sen dragit ut igen!!


Det är liite vad jag har gjort!! ;))





DET här inlägget skulle publiceras när jag kom hem!!!







Bilder från Turkland.





Bilder från utsikten av tak terrassen! Där vi kunde äta middag och det fanns även en bar.








Också från takterrassen  (Blå Moskén)




(Hagia Sofia)





Gott!







Här inne började shoppingen med 58 gator och 4000 butiker!







Fikar :) Äpple te och Baklawa! Liiite annorlunda...






Turkisk öl! Mycket god.







Röker vattenpipa..





Raki- turkisk national dryck.. Inte så gott.. smaka kallt vatten o whiskey nått.. ;P





Några hemlösa hundar!






Galata bron.. Massa restauranger o pubar..







The second bridge









Saknar !!




Men snart är det dags för nästa resa till BELGIEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback