BANTNIIING!!

2011-11-21 @ 17:22:27 | Allmänt
Idag kom jag hem från Belgien kl 1.00 landade planet! på dagen. Det var typ en timma sent!!

Igår gick jag upp efter två timmar vid datan till mitt rum o tog ett härligt bad!!

Imorse fick jag en sjuukt najs frukost!! och inte nog med att den var väldigt fin jag fick CHAMPAGNE till frukost också! Såå klart jag tog mig ett glas kl 8 på morgonen! ;)




IDag har jag städat o sånt! Jag har prov imorgon och fett mkt plugg!! Som jag borde börjat med för längesen!!


Men nejnej...





Så nu tänker jag börja med plugger! Fast först äta middag!! Idag blir det oxfilé och potatis!! osv..



och ja ! Jag ska nog börja med en vit månad nu! och inte äta ngt onyttigt!! DEt finns inga mer onyttigare människor en belgarna....





BIlder kommer seeeen :DDD



http://youtu.be/grPfVlj7Go4

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback