Bi odling!!

2011-11-16 @ 17:47:35 | Allmänt
Igår fick vi äääntligen chansen att shoppa i staan!!! :DDDD Jag var såå jääävla glad!!! Alla bara skakade på huvudet fö jag har tjattat så sjukt mkt om att jag vill shoppa..

Det var verkligen synd om de som gick med mig ! hahaah ... Kan inte ens förklara hur mkt dom skrattade åt mig o hur jobbig de tyvktr jag var ^^ Men de var sjukt kul..

Jag köpte endast tre saker!! Jag blev så exited över alla snygga kläder dom hade så jag kunde inte köpa nått var så sjukt savårt att bestämma mig!!

Men jag köpte iaf två tröjor och ett par STEVE MADDEN stövlar!! SÅÅ Äckligt snygga!!!!!! Såg dom redan första dagen vi gick igonom shopping gatan då vi inte fick köpa nåått!! Så jävla painful!

vi skulle egentligen göra en marknadsundersökning och gå och fråga människor om en enkät vi gjort) ....


Efter shoppingen åkte vi hem fixade oss och sånt sen träffafdes alla och spelade bowliing!! De var verkligen jättekul o trevligt! :)







Idag var vi i skolan en liten stund sen gick vi ut en snabbis och fortsatte med marknads undersökningen! Då frågade vi faktiskt människor ;PP Innan fyllde vi i dom själva 


Sen tog vi en buss nånstans och där var vi på ett ställe där dom hade en BI ODLING! SÅ vi fick veta om de.. och sen köpte jag BI vax ljus! HONUNGS VIN!! (SWEEEET!) Och HONUNG MED JORDGUBBS SMAK!!





Nu ska vi snart käka sen ska vi alla träffas och åka skridskor!! Första gången iår iaf...





Ha en bra kväll!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback