EU ParlameteT!

2011-11-17 @ 22:06:10 | Allmänt
Idag började dagen med att vi var på en marknad oc gjorde marknadsundersökning sen åkte vi in till Bryssel (en helvetes resa) För att åka till Eu parlamentets byggnad.. typ... Så var vi där och fick höra på en tjej som berättade om lagar i Eu och massa sånt där ....


Efter det gick vi på typ ett "Museum" Där man hade som "Ipads" Med sig och fick lära sig ännu mer om EU och bla bla...


Vi var iaf hemma runt 8... Var huur trött som helst!!



Nu har vi precis käkat och efterrätt fick jag våfflor! Vilket är typiskt belgisk! Fast jag köpte en ocksp på marknaden ! Dom e liiite annorlunda..




Just nu sitter vi ja ó killen som ja bor hos och hans kompis o fluuummmar lite... Vi ska typ spela spel eller nått snaaart ;PP Men idag stannar vi hemma! för imorogn är det en lång dag ska sitta i skolan hela dagen och göra klart allt och analysera osv.!! Sen ska vi hem vid 5 fixa oss och åka tbx till skolan för tidningen är där och vi ska ha en presentation för dom osv.... Sen blir det party!! Hemma hos en killes egna PUB så han har köpt in en massa dricka o sååådärt..! Så de blir najs!

Sen lördag blir det visning i Bryssel och shopping!! :D wweeii... Sen ska vi typ till en najs Night club! Såå där även Wiz Kahlifa ska vara!!







Ha en bra dag!!




PS.
Nu är det inte många dagar kvar tills jag kommer hem igen!! De första jag ska göra är att gå till en Kina restaurang på måndagen och sen gå på den nya Twilight!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback