Första dagen i Belgien

2011-11-12 @ 21:56:17 | Allmänt
Igår kom vi som sagr fram vid 5 då åkte vi till deras skolmatsal där de hade gjort ordning allt, mat o sånt till oss. Sen efter middagen åkte vi till en av killarna där det var fest.

SÅ vi var där hela kvällen sen åkte vi hem o så.


Jag bor i en familj med två söner 18, 23 år, en jättetrevlig familj iaf. De bor jättefint o så!

Mamman e shopoholic tydligen så de passar ju as bra! För då har vci iaf bestämt att vi ska gå o shoppa o så!





Idag väckte killarna mig vid 8 sen gick jag upp o fixade oss och åkte till skolan förs o motte upp alla sen åkte vi nånstans till ett öl bryggeri (typ museum) o så fick vi smaka OFÄRDIG öl som bara läst i 18 månader! Vanligt vis typ 2-3 år.. osådär. ..


Sen gick vi genom det belgiska landskapet i ett par timmar!! Jobbigt! Men BELGIEN ÄR VERKLIGEN SÅÅ FINT!!!!! herrregud.. Deras HUUS!! OMG!!! SKa lägga upp bilder sen!! Men nu sitter jag vid en data mobilen har jag alla bilder på så orkar inte lägga över nu... Men husen assp shiiet ... De ser heeeelt annorlunda ut... sjukt fina! gud.



Efter vi gått i flera timmar kom vi fram till ett mat ställe käkade massa mat (pommefrites) Som de äter till aaaallt... heela tiden... 

gick vi till ett rikitgt öl bryggeri smakade 100 procent NATURLIG öl!! Utan tillsatta ämnen.. direkt tagen från där den håller på att jäsa på ett Naturligt sätt!  och ofärdig den med... Men sen fick vi smaka färdig också! så kallad LAMBIEK, belgisk öl. NÅgot man endast kan få tag på här. Fick även smaka körsbärsöl!!


Sen gick vi till ett gammalt slott!!
och sprang runt där i tornen o höll på... hur vi orkar jag förstod inte..



Efter de åkte vi ial hem!! Jagf kom hem kl halv 7 var lite köer o så.. å dagen började halv 10..



Ikväll har vi ätit middag o så, sen tittade jag på när Simon (han jag bor hos) tränade thai boxning i deras egna gym. Hans kompis kom även.. SOm vi ska hem till nu!


Imorgon ska vi till antverpen o göra nått... Sen imrogon kväll är det feest!


BIlder kommer sen!



Ciaaao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback