Hej då Belgien!

2011-11-20 @ 14:01:52 | Allmänt
Igår var det sista kvällen i Belgien och jag o Simon tänkte åka med grabbsen till en nattklubb men de slutade med att vi åkte till stället där alla var och då tänkte vi dra vidare när det stängdes men vi alla stannade kvar med dom andra hela kvällen sen drog vi alla vidare till nån fest 100 m bort.

Det blev en väldigt kul o trevlig kväll! Jag är nöjd.


Idag så hade vi egentligen saker att göra men vårat schema ställdes in tidigare i veckan för att vi skulle få sova ut och göra vad vi ville idag.


Så vi sov till typ halv 12 jag gick upp o duscha o sånt och nu ska vi snart kääka det blir PUMPA soppa och sallad.! Vanligtvid äter de aldrig sallad.. men mamman ville göra de åt mig idag .. heheh just för att jag har ätit så mkt dålig mat här!



Sen får vi se om vi kanske går ut en stund elller så!!




Jag kommer sakna Belgien! Det har varit jättekul o jag ommer verkligen sakna alla... Jag har lärt mig otroligt mycket också!



Men mest av allt ser jag verkligen framemot när de kmr till Sverige nästa år!






Ha en bra dag !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback