Just chilling

2011-11-14 @ 22:04:25 | Allmänt
Just nu sitter jag och han,hanss bror vid bredvis varandra med en varsin dator och tar de lugnt .. De e fett roliga! De sitter o visar klipp o sånt på youtube.. ;O Jag försöker även få med dom till Twilight premiären men dom väägrar ju.. såklart... haha ^^

Jag är faktiskt glad över att bo hos en kille för jag går mkt bättre ihop med killar och tycker de e såå mkt roligare!! Jag har inte ens knappt pratat med tjejerna..  De e fett tråkiga! Medan killarna har en riktig sjuk humor...



Vi tänkte gå på bio men det blev inte så... Så jag såg att de har en tidigare premiär på twilight!! Redan imorogn!!!!! :OOO sså men dom vill ju inte de....




Jag vet inte vad jag ska göra nuu.. kanske ta en dusch , plugga eller nått... men börjar bli för trött o sådär så vet inte vad jag har lust me.d..


Sitter med min onepiece och de hade ju aldrig sett en onepiece! Så de tyckte de var lite kul...





PS:
En sak som jag började skratta åt imorse när vi åt frukost var att mamman åt KAKOR på sina MACKOR!!! De äter väääääärsta mkt bakelser och skit heeela tiden!! Maaassa socker o sötsaker!!


Aldrig grönsaker o så.... Pommes till ALLLT!! nästan vaaarje dag!!!


Ni förstår inte!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback