Lovet sluut!

2011-11-07 @ 11:04:56 | Allmänt

Då var mitt nästan två veckors lov slut!!

Jag har hunnit varit i Turkiet, träffar kompisar , gått på bio, varit ute på krogen, firat födelsedagar, varit modell för en dag, varit ute hela nätter, och bara röjt runt. Men även tagit de lugnt med film kvällar!

Lite vad jag gjort! ;p



Igår färgade jag håret! De blev rött! Helt okej! ;p sen gick jag ut en stund.



Idag ska jag till körskolan en snabbis sen tbx till skolan o sen hem o fixa mina naglar !

Ska äntligen få göra mina egna gelé naglar!! :DD undrar hur de blir! Men tror årligt att dem kmr bli grymma !!!!!!




Idag har jag även bokar biljetter till AVICII!! :DD fyfan vad nice de kmr bli! Kmr vara grymt .



Ha en bra dag! Hörs sen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback