Nykter helg!

2011-11-27 @ 14:22:42 | Allmänt

Woow! Denna helg har jag varit nykter! Grymt. Inte druckit alkohol alls.


Trots att jag har varit nykter så har jag haft en kul och riktigt bra helg trots allt!! :) jag behöver verkligen inte dricka för att ha kul!! :) tror de kmr fortsätta såhär!

Dock brukar jag inte dricka så mkt när jag är ute o så! Men nu kmr jag nog dricka ännu mindre. Jag tycker de r gott därför jag dricker men jag har inget behov att dricka mig berusad!



Idag måste jag fan till jobbet trots att jag fortfarande inte kan prata ordentligt!!



Så fort jag kan äta igen kommer jag äta så sjukt mycket! Jag är så grovt sugen på kina, Fridays och pizza! Typ enda jag tänker på MAT!





Ha en bra dag!


De här fick jag i Belgien! Dom
Äter friterat flera gr i veckan! Pommes nästan varje dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback