På jobbet!

2011-11-03 @ 16:11:32 | Allmänt

Idag tänkte jag rida igen! Så sjukt kul igår :DD men det får bli imorgon ist!!


Idag åkte jag in till stan med pappa så jag passade på att övningsköra! Läskigt,. Var typ redan köer !

Sen åkte vi till kista centrum o köpte skydd till min telefon och lämna in hans! Sen käkade vi. Och efter de körde han mig till Sollentuna station så jag kunde ta tåget till stan igen !


Och nu sitter jag på jobbet! Blir en snabbis här bara för sen ska jag typ på bio på söder :)


Och ikväll blir de nog bryggan !



Imorgon ska jag tidigt till kör skolan sen rida och sen modell för en dag och sen halloween fest kanske ... :) helt fullspäckad dag!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback