Prov!!

2011-11-30 @ 10:06:14 | Allmänt

Idag var det första gången jag kom i tid till spanskan detta år! :D eller möjligtvis andra..

Idag hade jag spanska prov! 08.15 :) hade massa att plugga igår till de hade inte gjort de alls! Så hade inte allt material .. Så lite ska jag komplettera till nästa prov! Som är nästa vecka!

De andra hade redan gjort provet då vi var i Belgien så.. Därför de blev så nära inpå! ;p




Det känns bra att vara i tid då jag har missat så mkt och nu börjar jag få koll på allt vi gör! Och vad som ska komma på provet nästa vecka! :)



Idag slutar jah 13.15 igen! :) då ska jag hem fixa mig lite o sånt.. Sen ska jag iväg o jobba o sådär ;))




Ha en bra dag!


Skriver upp massa glosor..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback