Sista kvällen!!

2011-11-19 @ 21:12:54 | Allmänt
Igår var det sista dagen på projektet och vi jobbade med våra enkäter som vi analyserade o sånt. Vi var i skolan hela dagen sen åkte vi hem och fixade oss och sånt sen åkte vi tillbaka till skolan igen för att presentera allt som vi gjort för en del människor o tidningen o så!!

Sen när det var över åkte vi till en av killarnas PUB en liten pub där de är alkisar typ...  Men vi var liksom typ 25 pers som var där så vi röjde sönder stället o spåra ut totalt o gjorde de till största festen!! Helt sjukt... Alla fick typ värsta sne tändingen så... MEN DET VAR AWESOME!!!!! :DDD Fyfaan vad kul det var!!!!!! Heelt sjuuuuuukt.... Mycket saker hände!! Meeen inget som jag delar med mig av ;)) Mer en så säger jag inte!!


Och vi betalade 10 euro och då fick vi "10 biljetter" Där en var för öl och två biljetter för redbull och vodka!! Och de var riiiktig vodka o nästan hela glaset fullt!! o massa shots på de. SÅÅ inte konstigt att folk blev så uur spårade!



Idag åkte vi till Bryssel igen för SIGHTSNIING sen hade vi free time i 4 timmar typ som vi shoppade på!! Dock missade jag typ de bästa ställerna o skit aåå.. Jag fick med mig ett par till skor!!

IDag var det typ 17 gr varmt!! Och maaasssaa sol!! SÅååån jävla underbart skön dag!!!!






Idag
ska vi egentligen till CARRE en känd nattklubb i Belgien som många kändisar drar till, Shaggy, Lil Wayne , 50 cent, Chris Brown , David Guetta osv...


Men alla ville inte dit längre ... så de ska till ett litet skit ställe och jag går nu till Carre ändå med mina nya homieees... sååå Har ju ändå varit med alla hela veckan och igår...






Och imorogon åker jag hem vid 8 går flyget och jag fåre sova ur länge jag vill... och jag vill verkligen till en rikitg Nattklubb i Belgien!!!






Ha en bra kväll!! För dte ska jag ha !!! Sista kvällen! Men inte sista gången... Kommer åka tillbaka till familjen snart igen! ;)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback