SPONTAAN!!

2011-11-22 @ 13:09:43 | Allmänt
Idag tänkte jag ju gå till skolan, komma i tid, och vara där kl. 08.15!! jag hade dessutom ett prov idag!

Men tror ni jag gjorde nått av de eller!! neeej...  JAG GICK INTE ENS TILL SKOLAN..


jag tänket komma på sista lektionen men min moppe funka itne.. så jag sket i det!



Dessutom hade jagh världens huvudvärk idag! o börjar bli sjuk osådär!




idag funtar jag på att pierca tungan!! Jag och två andra också... Men inget e bestämt ! Vi får se om vi gör de eller inte ;OPP Jag vågar typ inte o sådär ... för om ngt skulle gå snett så är det väldigt illa!! och jag venne tycker de e ´lite ohygieniskt också... men å andra sidan har jag velat ha de .. i sådör typ 6 år...


Sen ska jag och sara på bio!! :DD Vi ska se TWIIILIGHT!! Sen blir det desperate housewifes!



Just nu sitter jag med min Adidas overall och fixar med mina bilder från Belgien!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback