Uttråkad!

2011-11-10 @ 18:22:43 | Allmänt

Gud vad deprimerad jag har varit idag då!!

Kom i tid till skolan!! Men hade en lektion sen hade man flera timmars hålltimma sen lite prat inför imorgon ...


Sen åkte jag hem o kände mig verkligen otaggad på allt!

Men nu har jag iaf börjat bli på lite bättre humör!!

Har packat klart nästan allt o sådär. Så ska man sedan ut med dom bästa!! <3




Ha en bra kväll! Hörs sen.



Ps. Imorgon åker jag!! Kl typ 3 nått går planet! Och resan tar två timmar! Efter de ska vi direkt på middag med alla o deras familjer och sedan hem till familjerna!! Pirrigt!!


Resväskan är typ lika hög som min höft... Så.. Jag har mkt kläder o sånt med mig! Eftersom jag inte! Tänkt shoppa! Men nånting blir de väl,.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback