Arlanda!

2011-10-25 @ 23:37:50 | Allmänt

Nu är jag på Arlanda flygplats!!

Jag har precis sprungit runt på taxfree och kollar på parfymerna !! Jag ääälskar ju parfymer !! Vill ha fett många därifrån.. Såna som inte finns på KICKS liksom !! Men men! De får vänta!


Just nu sitter vi o väntar på att planer ska gå! 00.30 ! Vi e framme 05.00 typ! Jobbigt ja.. Men de var den snabbaste res tiden! Annars kan de ta upp till 12 timmar! Såå.. Jag får sova på planet.

Väntar även på mamma som ska köpa lite alkohol till oss.. Lugna nerverna lite ;) hehe!

Jag är faktiskt nervös på att flyga för första gången typ! Känns som att planet kmr att krascha :(( men men..

Det ska bli super kul! :))




Ha det bra! Så ser vi väl om de går att blogga :))



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback