BÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄSTA!! Kryssningen!!

2011-10-13 @ 23:30:45 | Allmänt
Fan vilen GRYM!! Kryssning det blev altlså!!! Vem kunde trott att den skulle blivit så bra!! Nog med att vi alla var grymt taggade men alltså den här var guldvärd!! :DD


Inte nog med att man festade med Rodney Da Silva och Christian Lundgren från Big brother! Som man även lärde känna! Rätt kul ;))



Det var en vääldigt händelserik kryssning!! Super kul iaf!

Det var fett mkt sköna människor man lärde känna en hel del och hade skitkul med alla!





Min kropp är iaf heelt mörbultad!! Imorse när Rhode o Johanna kom o knacka på dörren (då jag hade tappat vår nykel, så det fanns bara en som funka) Så hade jag på någtvis fått för mig att jag sov på nedervåningen så jag kliver ju rätt ut från sängen när jah ligger högst upp.. så ja... JAG RAMLA NER Från sängen!! Fyfan alltså.. väärsta blåmörket jag har ... men jah hade tur!! Det är ändå rätt högt och jag klarade mig väldigt bra!






TYVÄRR Blev det inga bilder!! Vi glömde ta kort!! Hade så kul osv. så det blev inga foton!



Vi tog ett med Christian innan vi gick av båten!





Vi föra medan vi vänta på att gå på.











Men nu ska jah skriva liten uppsats sen sova!! Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback