Banken!

2011-10-05 @ 15:33:40 | Allmänt

Så nu har jag varit och fixat en massa viktiga ärenden på banken! Duktiga jag!!! Äntligen har jag fått de gjort.!

Jag var på Nordea och skickade efter ett nytt kort eftersom jag är 18 nu så var de väldigt nödvändigt för att jag ska ha ett annat kort då och att jag också ska få slippa betala varje månad pengar i onödan ! För mitt gamla kort.

Tur att jag gick dit då! Jag tänkte bara gå dit och skicka efter ett nytt kort för mitt gammla är skit slitet ! Kan inte ens alltid betala !

Sen fixade jag så jag har en internetbank där också! Har ju de på två andra konton men just inte på de kontot jag använder mest!


Nu har jag även kört runt lite och är påväg till jobbet! Har ju inte vart där på 1.5 vecka! Så men tror att de ska nog gå bra :))



Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback