En vecka kvar!!

2011-10-18 @ 18:42:31 | Allmänt

Nu är det endast en vecka kvar tills jag åker till Istanbul !! I fyra dagar för att shoppa!! :DD med min mamma o mormor!! Som aldrig har varit utomlands eller åkt flygplan!!! Vilken upplevelse! Hur ofta får man se en person som aldrig varit utomlands eller åkt flygplan! Inte ofta! Knappt en gång i sitt liv!

Det ska bli sjukt intressant att se mormors reaktioner iaf!



Nu har jag iaf varit på mötet ! Det gick bra! Fick reda på lite regler o avgång o sådant fast de visste ju jag redan (:



Nu ska jag uppdatera min telefon samtidigt som jag ska plugga lite! Sen se DH !! :DD



Ha en bra kväll!


Jag och min onepiece som jag sprungit runt med hela dagen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback