Forsta dagen i Istanbul!

2011-10-26 @ 18:06:42 | Allmänt
Planet gick som sagt 00.30 vi var framme 03.00 svensk tid med turkisk 04.00 !

Da tog vi en taxi till hotellet som  tog ca 35 min sen fick vi inte checka in foren typ 12.00 sa vi fick vanta pa hotellet jag somna i deras soffa hahah...  i typ en timma sen vid 08.00 bjod de pa gratis frukost! tyckte val synd om oss haha...

sen drog vi ut o tittade runt och gick till varldens storsta Grand Bazar som ar en marknad med 48 gator och 4000 butiker!

Vi var ute och shoppa i 5 timmar!! Dock kopte vi inte mkt alls for jag blev helt galen sa jag tittade forts runt o jamforde priserna o sa.. Sen har jag kopt lite grann men ska shoppa de jag vill ha imorgon! Annars tanker jagh inte o bara koper.. hej vilt...

Sen tog vi oss hem o checkade in pa hotell rummet och duschade o fixa oss sen gick vi ut igen o kopte varsta lampan.,.. Jag ville ha den.. ! Ska visa bilder sen just nu sitter jag pa hotellets dator ...


Nu har vi varit o kakat god middag, o druckit turkisk ol.. och just nu e jag grymt sugen pa att roka vattenpipa!!!!!!! Tankte fraga mina nya kompisar.. nagra som jobbar har..  HAHA Meen de verkar ha slutat nu..



Sa jag vet inte vad jag ska gora! Vila kanske.. Shoppingen fortsatter imorgon! O stackars mig som har en grym mensverk.. som kom samma dag som  vi skulle aka.. kunde inte blviit battre..



Ha en trevlig kvaaall!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback