Fredags kväll

2011-10-24 @ 08:50:36 | Allmänt

I lördags var jag helt slut .. Men ändå hade jag gått i massa affärer! Frän ena köp centrumet till andra!


Jag köpte ett par skor! Så nu har hela familjen likadana .. ^^ har aldrig köpt sneakers eller vad dom heter förut! Blev en slump att jag gjorde de!


Sen var jag i sollentuna för jag skulle boka nagel tid och så. Eftersom dit jag brukar gå så har den tjejen flyttar och kmr typ en gång i månaden! ;( tidigare bodde hon precis bredvid.. Jätteförfärligt.

Men men de ställer verkar jättebra! Fast de kostar lite mer!!


Sen hittade jag en jacka jag vill ha! Jag som letar och bara för jag slutat hittar jag en jag vill ha! Men får se om jag köper den har alltid velat ha en vit goose och den här e vit! Och kostar lika mkt som en goose! 7000kr. Då kan jag lika gärna köpa goosen isf.


Sen hittade jag även ett ställe där jag kan göra extensions med bästa hår och resultat .. Men bara de kostar 4000kr! Så blir rätt dyra kostnader om jag ska ha allt på en och samma dag!


Får se hur jag gör..



Hittade även ett par till skor jag vill ha! Men nu kanske de e slut ;((



I fredags var jag med mickis o sara! Vi föra hos mig sen corner och sen kc! Men sen gick vi tbx till corner. .



Vi blev bjudna på champagne! Av ngn ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback