Godnatt!

2011-10-10 @ 23:03:48 | Allmänt
Idag tog jag mig i kragen och gjorde viktiga ärenden som jah borde ha gjort för läängesen!! Men ibland får jag ryck och gör de!

jag har bland annat ansökt om ledighet till Istanbul som jag inte ens hade en tanke på att jag borde göra, jag har lämnat in min jacka på kemtvätt och klackskor för omklackning, jag har hämtat ut mitt bankomatkort!!

Nu har jag även suttit och aktiverat de och hållit på med internetbanken även på handelsbanken som jag hade glömt pinkoden på och fick ett nytt inloggningskort för typ 2 månader som nu hade gått ut!! Så ficj jag skicka efter ett nytt kort.. Igen!


Lite har jag fått gjort iaf :)) Var även hos Sara under kvällen o hjälpte henne med lite saker.. Och så har jag pluggat o sett tv!



Men nu ska jag sova godnatt!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback