Helvete!!

2011-10-18 @ 10:47:36 | Allmänt
Shiit jag blömde ringa o boka körkortet kl 8 idag!! Nu går de inte att ringa för de e så många som ringer...
#&#!!¤¤"%% Bara att ringa o terra...


Idag började jag 08.15 men orkade inte gå hade ej ngt viktigt osv. Men ska gå på sista lektionen som börjar 12!! 


Idag känner jag mig även lite sjuk!! ;((



Igår städade jah, övningskörde och träffa Sara en stund!!






Efterr skolan ska jag övningsköra i Sollentuna sen ska jag på möte i skolan om Belgien Projektet dom ska informera föräldrarna..  Sen ska jag plugga och seeeen är det DESPERATE HOUSEWIFES! :DD


Sen får jag inte glömma att efter mötet måste jag uppdatera min telefon!!



Ha en bra dag!!




Jag o annapannapyttepanna

I Estland! Saknar <33333








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback