Inte bra..

2011-10-06 @ 23:50:07 | Allmänt

Fyfan ikväll har jag varit med Johanna vi åkte till donken (igen) med À. Jag har ju redan varit där en gång idag. Inte bra!!!

Sen när jag kom hem så tänkte jag sova direkt men jag började städa min garderob.. Ser mkt bättre ut nu kan jag säga ;p

jag känner mig stolt som inte har typ shoppat nånting denna månad!! Förra månaden jisses., och den innan de herregud.
Men jag är sjuukt! Shopping sugen men måste hålla ut nu för snart åker jag till Istanbul !!!! :D :D då ska jag shoppa som aldrig förr!!!!!



Nu är jag klar med allt och ska sova nu.

Jag måla nyss mina naglar röda nu ser det verkligen ut som lösnaglar.. ;p

Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback