Just forget and move on

2011-10-08 @ 15:26:04 | Allmänt

Det har slutat fungera av någon anledning att blogga från mobilen jah blir galen..


Igår kom jah hem mkt tidigare från skolan hade en lång håltimma så jag skolka från sista lektionen..

sen kom jag hem slockna direkt! och sen såg jag på ett program om 6 + år som skulle vara med på en skönhetstävling.. hemskt! De sminkade småbarnen så hårt att de såg ut som dragqueens! Stackars ungar! man hörde ju vissa som inte ville vara med o hur sjuka deras morsor var.. katastrof.



Igår blev det utgång! Det slutade med aqtt vi hamna på Kc! Men det var helt okej! Många roliga människor var där så det var kul!! :))



Jag igår slutade med att jag föra ensam ;PP


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback