kallt!!

2011-10-08 @ 16:20:35 | Allmänt
Shit vad kallt det är ute nu! Jag satt på mih en vinterjacka när jag gick ut med hunden..



Just nu sitter jag och funderar över vad man ska ha på sif för kläder ikväll.. har ju inte köpt nått nytt nu på två veckor och jag har använt alla andra kläder .. Det är sjukt jobbigt för mig att ha samma kläder mer en två gr.. sen måste jag ha nått nytt! Det gäller då jag ska ut på krogen på typ samma ställe.. Typ Kc då måsye jag ha nya kläder hela tiden men stan så träffar man ju nytt folk hela tiden så..Då känns de inte lika jobbigt.. Men jah måste iaf hitta nått och matcha ihop det med någor annat så jah ser lite olik ut iaf. haaha..^^^


Störd som jag är..





Önska mig lycka till!! HÖRS! :DD





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback