Körskolan- träning+ sola m.m

2011-10-11 @ 13:48:17 | Allmänt

Kom nyss hem från skolan och är ute med de små odjurerna!

Sen ska jag åka till körskolan (även fast jag är klar) träna på teorin så jag inte glömmer! Dock har jag inte fått tider än ;(( har ringt varje dag! Men de är heelt fullt hela tiden . så jag ringer nästa vecka då dom ska ha fått in nya tider :D :D


Efter de ska jag åka o träna ska simma!! Och sen sola :D :D har inte gjort de på typ ett halvår!!


Sen ska jag hem o plugga marknadsföring!! Har prov imorgon !!



Sen är det Desperate housewifes !!! :D



Kattungen är som en Bebis hon tappa just bort mig då börjar hon genast att skrika!! Naaw.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback