Sex and the city!

2011-10-02 @ 22:37:20 | Allmänt
Idag har jag verkligen segat så inååt!! Åkte aldrig till jobbet för att jag skulle plugga. men mycket har det verkligeen inte blivit! Dock är det ganska enkelt prov., och jag har typ 3 timmar på mig imorgon då jag har håltimma. Men iaf!

Idah fixade jag mig inte förän 4 på eftermiddagen då pappa kom och vi skulle övningsköra och åka o köpa mat! Gai pad blev det självklart som vanligt. :))

När vi övningskörde idag åkte vi till Sigtuna och åkte runt i Munkholmen vi åkte bl.a förbi där dom två barnen dödades av sin mamma.. :( Jag kunde inte se några ljus eller nått sånt.. åkte bara förbi och gick inte in mot bryggan o de så jag kunde inte se från håll heller då det var mkt buskar osv... en bit mot vattnet helt enkelt.!



Sen träffade jag mickis ett tag och nu ser jag på Sex and city!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback