Aldrig i tid..

2011-09-16 @ 13:05:28 | Allmänt
AAsså jag har inte kommit i tid till skolan sen vi började höst terminen! Hela våren kunde jag heller inte komma i tid..

Idag skulle jag varit hos studievägledaren kl. 08.30 och prata om min framtid. Men tror ni jag gick dit eller.. nee... Ja orkade inet! Så jag tänkte jag går dit på lunchen ist. Men då hade ju hon lunch samma tid! Bra där.. Dessutom kom jag 30 min. sent till min vanliga lektion också som började 09.35.


Idag är det äntligen fredag! Jag vill ut ikväll men verkar inte hitta ngn som vill med ut.. ;( Men de löser sig nog! Sen slutar de väl som vanligt att jag har massa olika saker att välja mellan.


Idag behöver jag även åka och köpa smink o massa saker. Men jag vet inte när jag ska hinna de riktigt.. *Suck*






Idag på lunchen när jah var hemma o gick ut med hunden.. och katten ;)


Kissen kommer..







Träffa en orädd ekorre!!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback