Awesome heelg!!

2011-09-05 @ 13:16:05 | Allmänt
Helgen blev riktigt lyckad.! Den blev rolig, händelserik och lönsam!!

Igår jobbade jag och lyckades slå mitt egna sälj rekord! :D mycket högre än de normala. Jag tjänade in halva min månadslön på ett pass. Jag brukar jobba typ 6 pass i månaden,. och de här var bara första och har redan tjänat halva! Så de kommer nog bli en grym lön sen ;)


Idah har jag för första gången på länge inget planerat efter skolan! :O ;p ... Så men de går fort att bestämma nått för mig ;P




Igår fixade jag äntligen naglarna! :D DEt blev naturligt, de blev skit snyggt! Har inte haft de tidigare ;P :D







Idag fyllde även min lärare tydligen 50 år så hennes son pch hans sång kompisar kom och sjöng! (alltså speciell sång) vet inte vad de heter de sjunger. men duktiga var dom!


Sen fick vi tårta! ;P











Nu ska jahh vila sen tbx till skolan och ha matte c!!



Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback