Drycker

2011-09-26 @ 16:08:37 | Allmänt
Just nu har jag min sista lektion "Drycker" de handlar om mest hur man tillverkar olika alkohol drycker. Men vi har även haft lektion om TE oh Kaffe. Rätt kul! o roande!

Fast läraren e inte så rolig hon vill typ inte leva.. typ självmordsbenägen.




Igår jobbadr ja gick skit s å jag gick hem lite tidigare sen träffa jag Alicia vi tjocka oss till filmen "Deja Vu" Jag trodde inte jag hade sett den men de hade jag. men den e hyffsat bra! :))





Idag ska ja övningsköra sen måste jag plugga!! Har  prov i internattionell ekonomi! Första provet denna höst termin. Dock har jag inte pluggat nått......





Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Sofia!!!!

Uppdatera din bitch!

2011-09-28 @ 13:58:43
URL: http://hhhurtig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback